Subject: R26247: NOTAM A0926/25 väljastatud (ID:26247)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 09:21:27 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 26247 alusel, mis saabus meile 10-03-2025 
06:55, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0926/25
(A0926/25 NOTAMR A0548/25 Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/010/038/5913N02749E031 A)EETT 
B)2503100720 C)2503312159 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2420 ESTABLISHED DUE TO 
UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 593519N 0274213E - 592818N 0280236E - THEN 
ALONG THE TERRITORY DIVIDING LINE BETWEEN ESTONIA AND RUSSIA TO 584801N 
0272258E - 584805N 0271550E - 590000N 0273715E - 591802N 0274957E - 592200N 
0280358E - 592500N 0275959E - 593259N 0273852E - 593519N 0274213E. ALL 
AIRCRAFT (INCLUDING UNMANNED AIRCRAFT) ARE PROHIBITED TO FLY INTO OR IN THE 
AREA WITHOUT AUTHORISATION FROM ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD. 
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5382 3704. 
RESTRICTION DOES NOT APPLY TO SAR, HOSP, ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD 
BOARD FLIGHTS. F)1000FT AGL G)3500FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.